Selecteer uw locatie

Eaton’s maatregelen rondom COVID-19

Geachte relatie,

Eaton Benelux heeft in verband met het coronavirus (COVID-19) per direct een aantal maatregelen genomen om gehoor te geven aan de richtlijnen van de overheid en het RIVM.

Vanaf heden is een groot deel van onze binnendienst thuis aan het werk. Daarbij wordt zoveel mogelijk rekening gehouden met een goede telefonische bereikbaarheid voor gewaarborgde klantenondersteuning enerzijds en tijdige en adequate levering van onze producten anderzijds. Het kan echter voorkomen dat door deze maatregel de wachttijden op onze afdeling binnendienst toenemen, we willen u vriendelijk verzoeken zoveel mogelijk contact op te nemen via e-mail.

Alle reeds geplande trainingen, klantreizen, afspraken met accountmanagers en andere klant gerelateerde events zijn geannuleerd tot 6 april. Deze externe afspraken kunnen worden omgezet naar conference calls en webtrainingen en zoals u van ons gewend bent zijn onze accountmanagers uiteraard telefonisch bereikbaar voor ondersteuning. Mocht u reeds een afspraak gepland hebben staan met een van onze accountmanagers dan zal hij/zij u hierover separaat informeren.

Servicewerkzaamheden op locatie gaan door zolang er door klanten voldoende voorzorgmaatregelen zijn genomen op basis van instructies van het RIVM.

Met deze maatregel geven wij, zoals reeds aangegeven, gehoor aan de richtlijnen van de overheid en trachten wij de gezondheid van onze relaties en onze medewerkers zo goed mogelijk te beschermen, waarbij de samenwerking met onze relaties wordt gecontinueerd en gewaarborgd.

Wij hopen op deze wijze met minimale gevolgen voor onze klanten een bijdrage te leveren bij het inperken van het coronavirus.

Vertrouwende u naar behoren te hebben geïnformeerd en dank voor uw begrip.

Matty Hummelink
Managing Director Benelux